sobota, 26 maja 2012

♫ SECOND ♫

Gdy wstałem po za mną i Viki nikogo nie było w busie. Zbliżała się 12, no cóż ja wstałem to to moja siostrzyczka też powinna. Nalałem do szklanki chłodnej wody, odsunąłem zasłonkę od jej łóżka i oblałem ją.
[V]- co to kurwa ma być ?
[L]- ja Cię też kocham
[V]- powaliło Cię ?
[L]- oj przestań, chciałem Cię obudzić
[V]- to dlaczego nie obudziłeś mnie słowami " WSTAWAJ" ?
[L]- bo tak było zabawnie
[V]- zabawnie ? ciekawe dla kogo
[L]- dla mnie
[V]- ja Ci zaraz pokarze co jest zabawne
Wariatka wskoczyła mi na barana i zaczeła czochrać mnie i wycierać się o mnie. Chcąc pozbyć się jej otworzyłem drzwi i wyszedłem (razem z nią ) w poszukiwaniu chłopaków aby mi pomogli. Gdy wyszliśmy do ust napłyneło mi jedynie słowo 'FUCK'. Przed busem stało kilka tysięcy fanów i paparazzy a ja z Viki na baranach oboje mokrzy i w skąpych piżamach. Wszyscy zaniemówili tylko Ed podbiegł do nas i kazał wracać nam do busa. Posłuchaliśmy go
[E]- co Wy wyprawiacie ?
[V]- przepraszam
[E]- w sumie to mam pretensje do Louisa który jest starszy i Powinien być mądrzejszy a Ty Vikuś jesteś dzieckiem pzt. jak się domyślam to sprawka Louisa że jesteście mokrzy ? / spojrzał na mnie
[L]- tak, ale...
[E]- żadne ale powinieneś zachowywać się dojrzalej. Macie oboje się ubrać i doprowadzić do porządku bo za 20 min widzę Was przed busem z wyjaśnieniami. Zrobiliśmy jak kazał szybko się ubraliśmy i po 20 minutach stalismy przed busem. Gdy wszyscy się uciszyli staraliśmy się wyjaśnić wszystkim że jesteśmy rodzeństwem. Fani niestety nie uwierzyli. Dopiero jak Viki pokazała im legitymacje szkolną z nazwiskiem to uwierzyli nam. Nawet poprosili o zdjęcia z nią. Gdy wszyscy się rozeszli kapnąłem się że jesteśmy w Lizbonie.
[E]- szykujcie się bo za 30 min jedziemy na próbę przed jutrzejszym koncertem
[A]- a my możemy zwiedzić miasto ?
[P]- oczywiście......że nie. Ja za Was odpowiadam i się nie zgadzam
[V]- to nie fer
[P]- życie ogólnie nie jest fer
[E]- zgadzam się z Poulem jedziecie z nami
[V]- Louis no weź proszę
[E]- on nie ma nic do gadania Ja za Was odpowiadam
[A]- dobra okey odpuść Vikuś / złapała ją za rękę i wprowadziła do busa
[P]- co ja się z nią mam
[E]- dobra odpuść
Cała nasza piątka wróciła do busa i przebrała się w jakieś luźniejsze ciuchy na próbę. Dziewczyny też się przebrały Viki w  http://stylistki.pl/bez-nazwy-173891/ a Alex http://stylistki.pl/nude-174125/. My za to.......
O 14 byliśmy już na arenie aby ćwiczyć próbę dziewczyny nie zadowolone siedziały w naszej garderobie. Miały TV i komputer dlatego nie powinny narzekać. O 18 zrobiliśmy sobie przerwę i poszliśmy w 7 nie daleko do pizzeri. Zamówiliśny 3 margarity XXL. Ludzie zrobili wielke oczy jak zobaczyli ile zamówiliśmy pizzy. Dziewczyny przez cały czas nic się nie odzywały
[Li]- ej nie obrażajcie się
[A]- nie ni spoko rozumiemy Was
[H]- a ty Vikuś gniewasz się ?
[V]- nie ważne
[Li]- ważne to gniewasz się czy nie
[V]-nie tylko nudno tak, myślałam że coś zobaczę
[H]- obiecuje Ci że jutro gdzieś pójdziemy Ja, Ty i Liam co Ty na to ?
[V]- naprawdę ?
[Li]- no jasne to miała być niespodzinka
[N] a ja porywam Ciebie Alex do restauracji na lokale dania
[A]- super
[V]- a Ty Lou i Zayn co będziecie robić ?
[Z]- jeszcze nie wiemy ale coś wymyślimy
[L]- nie będziemy się nudzić
Potem jeszcze trochę gadaliśmy, ale głównie zażeraliśmy się pizzą. Do studia wróciliśmy o 19 i znowu próby. Zmęczeni skończyliśmy o 23 dziewczyny już spały
[L]- O Boże i znowu mam ją nieść ?
[H]- dobra ja ją wezmę
[Z]- ej Niall będziesz tak dobry i weżniesz Alex
[N]- spoko
Gdy weszliśmy do busa Viki się obudziła
[V]- dziękuje Harry / i pocałowała go w policzek a mi wystawiła język
[H]- dla Ciebie kochanie wszystko
Alex się nie obudziła może i dobrze bo jak zobaczyła by ta sytuacje to na 100% zrobiło by się jej przykro. Bez kąpieli rzuciłem się do łóżka nie wiem co dalej się działo
---------------------------------------------------------------------------------
Tu dzieje się nieco więcej. Mam nadzieje że nie jest nudne tak jak pozostałe. Jeżeli podoba Wam się to komentujcie ;->




3 komentarze:

  1. Ten rozdział bardzo mi się podoba . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział. Fajnie, że w końcu coś się dzieje. Już nie mogę doczekać się nowego rozdziału ;D Dodaj go jak najszybciej ;P

    OdpowiedzUsuń