poniedziałek, 14 maja 2012

PROLOG

Dobra jestem Louis i opowiem Wam co się zdarzyło roku temu. Razem z chłopakami pojechaliśmy w trasę koncertową po Europie na 6 miesięcy. Hahaha nie pojechaliśmy sami ponieważ rodzice pozwolili jechać z nami mojej i Zayna siostrze które są najlepszymi przyjaciółkami. Poznaliśmy dużo fajnych osób. I mieliśmy wiele ciekawych odpałów. Ale wszystko opowiem Wam za chwilkę od początku.

[L]- ej dobra Viki musimy już jechać bo pojadą bez nas
[V]- bez ciebie hahaha na pewno nie, poczekaj muszę się dopakować
[L]- albo zejdziesz w tej chwili albo tam po Ciebie pójdę
[V]- też mi groźba, poczekaj chwilkę
Nie wierzyłam mi więc musiałem pokazać jej że nie żartuję. Wszedłem cichutko po schodach, Viki była do mnie tyłem odwrócona, dlatego złapałem ja przewiesiłem przez ramie, złapałem walizkę i wszedłem z nimi na dół
[V]- głupku puść
[L]- to spadniesz ze schodów
[V]- dobra wygrałeś
Gdy już zeszliśmy zapakowałem siebie i ja do samochodu i pojechaliśmy pod studio gdzie mieliśmy wszyscy się spotkać. Jechaliśmy z 20 minut. Gdy dojechaliśmy oczywiście wszyscy już byli.
[Z]- no tak a oni jak zwykle musieli sie spóźnić
[L]- oj tam oj tam
[A]- zabiłeś jednorożca
[L]- CO ???
[A]- Viki wytłumacz bratu
[V]- jak powiesz 'OJ TAM OJ TAM' to zabijasz jednorożce
[N]- jak mogłeś
[L]- przepraszam
[Manager] dobra dzieciaki wchodźcie już do Tour busa.

==========================================================
I to tak na początek. Mam nadzieje że opowiadanie będzie się Wam podobało i zostało mi tylko proszenie o komentarze.
Jeszcze co oznaczają poszczególne skróty
L- Louis
V- Viki
A- Alex
Z- Zayn
N- Niall
H-Harry
Li- Liam ( z którym mam ogromny problem bo nie wiem jak jego skrót napisać może Wy macie jakieś pomysły ??? )

5 komentarzy:

  1. super. zapowiada się fantastyczne opowiadanie. Pisz dalej. Czekam na nn. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Woho zapowiada się super XD

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest takie boskie !
    Ja się normalnie nie moge doczekać następnego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pomysł co do Liama poprostu L.P= Liam Payne : D

    OdpowiedzUsuń