poniedziałek, 21 maja 2012

♫ FIRST ♫


Tak jak chciał Ed ( nasz manager ) wsiadliśmy do busa. My tz. Ja,Viki, Alex, Zayn, Niall, Harry i Liam jechaliśmy jednym a przed nami cała nasza ekipa drugim. Wiadomo że prowadziłem ja. najstarszy, najmądrzejszy, najzabawniejszy i najprzystojniejszy. Obok mnie siedział   Zayn a Liam  i Harry zajęli się zabawianiem mojej siostrzyczki, za to Niall i Alex jak zwykle robili to co robią jak są obok siebie to znaczy kto wciśnie więcej żelek do buzi. W sumie co do Nialla i Alex to się nie boje bo oni wiadomo są tylko przyjaciółmi pzt. to egoistyczne ale Zayn powinien martwić się o swoja siostrę kocham ja jak własną, ale jednak o swoją bardziej się martwię tym bardziej ze często jej odwala a do tego w szczególności z Harrym i Liamem. Chociaż nie kminie jednego dlaczego Harry zabawia się z moja siostra skoro podoba mu się Alex a przynajmniej tak było do momentu kiedy Viki nie zaczęła spędzać z nimi więcej czasu. To wszystko jest skomplikowane. Dobra teraz jedziemy ( a tak w sumie to będziemy płynąć promem )  do Portugalii tam mamy 3 koncerty w Lizbonie. Po paru godzinach jazda się skończyła i płyneliśmy promem. Dziewczyny robiły sobie mnóstwo zdjęć pamiątkowych. Obje jakoś śmiesznie się ubrały Viki http://stylistki.pl/nastoletniee-d-174254/ a Alex http://stylistki.pl/na-woodstock--168873/. Na promie znalazły się nasze fanki które wypytywały kim są Viki i Alex. Tak dla żartów obaj z Zaynem wpadliśmy na pomysł że będziemy udawać że są one naszymi dziewczynami. Podeszliśmy do nich zaczeliśmy je przytulać, całować ( w policzek, bez przesady nigdzie indziej )  Na początku nie wiedziały co robimy, ale później już zrozumiały i przyłączyły się do wygłupów. Kiedy skończyłam się cała szopka Niall, Harry i Liam zrobili nam awanturę co my wyprawiamy. Że tak nie powinniśmy, nie wiedzieliśmy o co im chodzi, przecież to tylko żarty pzt. to nasze siostry. Niestety nie zrozumieli i się na nas obraźili. No to miło zaczyna się nam trasa koncertowa. Wsiadliśmy do samochodu i położyliśmy się na naszych łóżkach.Obudziliśmy się koło 23 nikogo nie było w samochodzie więc postanowiliśmy ich poszukać. Okazało się w wszyscy są w samochodzie menagera gdy zobaczyliśmy dziewczyny szybko je zgarneliśmy do naszego samochodu ponieważ jest późno a jutro muszą wcześnie wstać. O dziwo posłuchały nas i od razu posłusznie poszły po samochodu, chłopaki nadal nic sie do nas nie odzywali postanowiliśmy zrobić pierwszy krok
[Z]- ej chłopaki o co Wam chodzi ?
[Li]- czemu udajecie że Alex i Viki to Wasze siostry ?
[L]- tak dla żartów
[H]- to nie jest śmieszne, nam super się z nimi gada w wgl. a jak będziecie mówić że to wasze dziewczyny to zajdą różne nieporozumienia
[Z]- no okey może macie racje
[L]- nie chcemy się kłócić więc jutro wszystko sprostujemy.
Wszyscy zrobiliśmy jeszcze "niedzwiadka " i wróciliśmy do samochodu tam ja z Zaynem długo gadaliśmy a reszta poszła spać.
=====================================================
Pierwszy rozdział taki trochę nudy, ale obiecuje że następne będą dużo ciekawsze. Każdego cztajacego proszę o komentarz ;->

4 komentarze:

  1. Super!!! Już nie mogę doczekać się rozwoju akcji;D
    Czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny . Nie mogłam się go doczekać . To prawda, że troche nudny ale mam nadzieje że się rozkręcisz . :)

    A no i już wiesz kiedy dodasz nowy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj powinien być nowy daj dalej jutro ;-)

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawe opowiadanko ;D
    Czekam na nowy rozdział;P
    Pozdrowionka ;****


    -Asia

    OdpowiedzUsuń