sobota, 12 maja 2012

O Blogu



Wydaje mi się że ten blog będzie trochę inny niż blogi które czytałam dotychczas. Nie spotkałam się z takim blogiem jaki ja zamierzam zrobić. Okey to teraz opowiem co takiego innego w nim będzie. Po pierwsze opowiadanie będzie pisane głównie z perspektywy Louisa. Głównymi bohaterami są Lou, Liam, Niall i siostry chłopaków, ale reszta chłopców również będzie odgrywała ważną rolę.. Postaram się aby to nie było kolejne romansidło jakich jest wiele. I aby coś cały czas się ciekawego działo. Jeżeli podobał Wam się mój poprzedni blog to zachęcam do czytania tego bloga. Mam nadzieje że ten blog również będzie odwiedzany i czytany przez ludzi którzy czytali mojego poprzedniego bloga. i oczywiście przez nowych czytelników  :* :* :*

Co do osób które nie lubią One Direction szczerze to opowiadanie jest o całkowicie zmyślonym zespole tylko mają tak na imię i wglądają jak oni. A reszta jest zmyślona cała prze zemnie praktycznie. Takie krótki sprostowanie. ;->




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz