wtorek, 11 września 2012

♥♥♥ LAST CHAPTER ♥♥♥

LOUIS
Dobra to teraz powiem jak wygląda nasze życie aktualnie po 5 latach od trasy koncertowej.

VIKI i HAZZ są parą która jest nierozłączna. Alex ma 21 lat i nie pracuję ponieważ jest w kolejnej  mnogiej ciąży, kolejnej ponieważ ma z Harrym już jednego 4 letniego synka Lou. Harry piszę świetne piosenki o miłości razem z Niallem a niektóre z piosenek które napisze sprzedaje nawet. Można spokojnie powiedzieć że im się udało. Mieszkają ze 3 w ogromnym domu w Londynie niedaleko mnie.

ALEX i LIAM  mają bardzo interesujące życie. Co chwilkę się rozchodzą i schodzą. Alex wróciła do szkoły i nadal kontynułuję naukę a dorywczo pracuje jako opiekunka do dzieci. Liam stał się bardziej pewny siebie i stara się kontrolować Alex która nie poddaj się i pragnie pokazać że to ona dominuje w tym związku.

NIALL i OLIVKA spotykają się i są parą ale wszystko zachodzi bardzo wolno to znaczy mieszkają ze sobą, ale nie planują na razie żadnej dalszej przyszłości. Co jakiś czas wyjeżdżają gdzieś  i spędzają masę czasu razem. Pasują do siebie idealnie.

 ZAYN I LILI są po ślubie i żyją jak prawdziwe małżeństwo. Ona opiekuje się dzieckiem które adoptowali w Afryce kiedy byli na misji a on pracuje i zarabia na życie rodziny. Są tacy uroczy. Mieszkają również w Londynie ale na obrzeżach miasta. Dodatkowo Lili jest artystką i jej działa znajdują się w wielkiej Londyńskiej galerii.

JA I EMILI również jesteśmy po ślubie który miał miejsce tego samego dnia co ślub Zayna i Lili. Nie mamy dzieci, ani nie podróżujemy a tym bardziej nie kłócimy się co chwilkę. Oboje żyjemy z myślą że chcemy razem się zestarzeć. Emili pracuje jako nasza stylistka dlatego dużo czasu spędzamy razem. Marzy nam sie dużo, liczna rodzina ale co ma być to będzie.

A co to całego ONE DIRECTION to nadal istniejemy. Nie dajemy już tak często koncertów, ale wydaliśmy w ciągu tych 5 lat 3 płyty i nagraliśmy 7 teledysków.
-----------------------------------------------------------------
Mam nadzieje że zakończenie nie jest takie tragiczne i że nie zawiedliście się.
Będę kontynułowała tego bloga ------> http://opowiadanie-o-1-direction.blogspot.com/ na którego zapraszam.
No coś i dziękuje WSZYSTKIM CZYTELNIKOM  ♥ ♥ ♥
Może za jakiś czas jak wpadnę na kolejny pomysł zacznę pisać następnego bloga, ale szczerzę wątpię ponieważ poszłam do technikum do którego jadę 1- 1,5 w jedną stronę i zabiera mi to dużo czasu więc za dużo czasu nie mam. Gdy chodziłam do gimnazjum wszystko było prostsze. Do wcześniejszej szkoły szłam 5 min i miałam dużo wolnego czasu teraz przez najbliższe 4 lata tego czasu nie będzie tak dużo. Ale zobaczymy co będzie. ;-)
PROSZĘ SKOMENTUJCIE ♥ ♠ ♣ ♦ ♥

1 komentarz: