poniedziałek, 10 września 2012

♫ FIFTEENTH ♫

NIALL
Nie wiem co się dzieje, wszyscy są tacy szczęśliwi i zakochani. A ja czuję taką pustkę, moje kochane żarełko już nie jest dla mnie takie ważne. Louis jest szczęśliwi z Emili chcę dobrze ją poznać i może kiedyś założyć rodzinę, Zayn jest zauroczony Lili z która planuje wiele podróży, Liam jest teraz już z Alex i z tego co wiem to nawet chce jej się oświadczyć ale chce poczekać aż wrócimy z trasy która kończy się już na 2 dni, a Hazz nie już za 9 miesięcy będzie ojcem bo Alex jest w ciąży. Wszyscy maja pojebane życie, ale przynajmniej maja coś takiego jak życie osobiste a ja. Gdy wrócę z trasy to pojadę do Irlandii i będę tak siedział sam.
Dzisiaj  był ostatni dzień trasy jutro wracamy do Londynu. Koncert był w Polsce. Było cudowne tym bardziej że przy scenie stała piękna blondynka która ze spuszczała ze mnie wzroku, tak samo jak ja z niej. Gdy byślałem że nigdy jej już nie zobaczę ujawniła się po koncercie z kartą VIP robiłem sobie z nią koło 10 zdjęć. Dziewczyna świetnie mówiła po angielsku. Poprosiłem aby poczekała na mnie przy wyjściu, gdyż zaraz do niej przyszedłem. Dużo mi o sobie opowiadała, miedzy innymi to że jutro wyjeżdza do UK do szkoły ponieważ tam się przeprowadza razem z tatą który chce otworzyć tam sieć restauracji. Nie mogłem uwierzyć w szczęście jaki mi się objawiło. Wymieniliśy się numerami i wróciłem do chłopaków. Cały czas byłem nakręcony....
----------------------------------------------------
Przed ostatni rozdział
Miło mi że podoba Wam się moje opowiadanie, ale muszę je skończyć z 2 przyczyn
- nie mam już pomysłów odnośnie tego opowiadania
- mam drugiego bloga którego chcę kontynuować,ale nie wystarczyło by mi czasu gdybym musiała nad tym myśleć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz