czwartek, 23 sierpnia 2012

♫ TWELFTH ♫

ALEX
Od dawna nie czułam się taka szczęśliwa. Z Harrym układa mi się świetnie. Prawie cały wolny czas poświęca jedynie mi. Gdy tylko możemy wychodzimy do kina, parku, na lody, na plaże . Świetnie czuje się w jego towarzystwie. To znaczy nadal jesteśmy przyjaciółmi, I wszystko było super do ostatnich 3 dni. Teraz jak by czas się cofnął I znowu Viki spedza mase czasu z Harrym. Ale przez to ja bliżej poznałam się z Liamem który jest taki uroczy I słodki. Czasmi zazdroszczę Viki bo Hazz jest bardziej nieobliczany i szalony. Liam to w sumie jego przeciwieństwo. Jestem trochę zazdrosna I wkurzona na Viki, ale niech zobaczy że ja też mogę spędzać czas z Liamem jak na z Harrym.
VIKI
Wiem że jestem cholernie zmienna, ale sama nie wiem jak mam to określić. Liam to dla mnie jedynie przyjaciele. Nie czuje do niego nic więcej. On jest taki grzeczny, kulturalny, poukładany a mi to nie zbyd odpowieda. Hazz jest po prostu dla mnie stworzony. Uwielbiam te jego bójne loczki. Boskie ogromne oczy. Kocham w nim to że jest nieprzewidywalny, spontaniczny i uroczy. Źle zrobiłam że pozwoliłam mu odejść do Alex. Ona chyba zaczyna coś podejrzewać, ponieważ od kilku dni oddaliła się od Hazza a to wszystko moja wina. Bo wkroczyłam między nich. Nie wiem co zrobić. Nie moge skrzywdzić, ani Liama ani Alex.
ZAYN
Nie mogeuwierzyć że spotkałem Lili. Ona jest niesamowita. Zależy mi na niej naprawdę. Każda inna dziewczyna nudziła mi się po jednej nocy, ale z nia jest zupełnie inaczej. Zrobie wszystko aby być z nią. Nie pozwole takiej wspaniałej dziewczynie odejść ode mnie. Dostałem jej numer który wykorzystałem I I spotkałem się z nią. Dużo gadaliśmy I śmieliśmy się. Głównie to ona opowiadała o sobie co bardzo mi się podobało. Obiecaliśmy że nie bedziemy wspominać o naszym pierwszym spotkaniu I wszystko zaczniemy od nowa.
LOUIS
OH MY GOD randka z Emili była cudowna. Ta dziewczyna jest niesamowita. Nasze spodkanie skończyło się fascynującym pocałunkiem, który był najlepszy w moim zyciu a to onzacza że między nami coś jest.  Już więcej nie będę nazekać na żadne dziewczyny. Szkoda że nie poznałem jej wcześniej I że nie mieszka z nami w Londynie. Muszę coś wykombinować ponieważ nie chce jej tu zostawiać a sam też nie moge tu zostać. Teraz już wiem co to miłość od pierwszego wejrzenia.
Powoli kończe moje wypociny. Zostało mi jeszcze tak z 5 rozdziałów I mysle że opowiadanie skończy się, ponieważ nie mam już pomysłów co może dziać się dalej. A po za tym opowiadanie ma coraz mniej czytelników ;/

3 komentarze: