poniedziałek, 13 sierpnia 2012

♫ ELEVENTH ♫

Jedna z dziewczyn która do nas podeszła byłam to czerwono-włosa piękność, którą Zayn poznał kilka dni temu. Widać było że dziwczyna była zdziwiona tą całą sytuacją.
hej- powiedziała brunetka którą poznałem kilka godzin wcześniej
[L]- heej a tak w ogóle to jestem Louis
a ja Emili - odpowiedziała dziewczyna
[E]- a to jest moja młodsza siostra Lili / i wskazała na czerwon-włosą
[Ll]- hi / odpowiedziała nie pewnie
[L]-  a to mój przyjaciel Zayn
[Z]- siema
[E]- chodz Louis może pójdziemy coś zamówić a Lili i Zayn zajmą stolik
[L]- super pomysł
My weszliśmy do kawiarni a Zaun od razu wyrwał do Lili, widać chciał z nią wszystko wytłumaczć,a ja miałem szanse bliżej poznać Emili. Ona chyba nie wie że my jesteśmy z One Direction, ale nie chciałem jej wyprowadzać z błędu. Kolejka była ogromna, a my dużo gadaliśmy. Dużo mi o sobie opowiadziała, jest taka urocza. Zajmuje się młodszą siostrą bo ich rodzice nie żyją. A do tego jest stylistką w jakiejś firmie modelingowej. Ona w sumie tylko gadała, i dobrze im dłużej bedzie sądziła że jestem zwykłym chłopakiem tym lepiej. Gdy doszliśmy do kasy ja zamówiłem 2 mrożone kawy dla mnie i Zayn'a a Emili zamówiłe 2 z bitą śmietaną i syropem toffi dla niej i Lili.Oczywiście nalegałem żeby zapłacić, ponieważ to z mojej wiby straciła swoją ostatnią kawę. Po 5 minutach przekomarzania się wygrałem i zapłaciłem za 4 kawy. Wtedy wróciliśmy do Emili i Zayna którzy na nasz widok zamilkli. Widać sytyacja między nimi była bardzo namięta. W kawiarni siedzieliśmy do samego zamknięcia było bardzo sympatycznie. Nawet potem nasi zakochani zaczeli się udzielać i żartować. Razem z Zayn'eam odprowadziliśmy dziewczyny do domu i wymieniliśmy się z nimi numerami. Gdy wróciliśmy Zayn opowiedział mi o czym gadał z Lili
Ona teraz była zupełnie inna, prosiła mnie bym nie wspominał o tym co stało się w Rzymie. Tłumaczyła się że była pijana i trochę naćpana. I że jej isostra nie może się o niczym dowiedzieć, bo tu prowadzi zupełnie inne zycie. Opowiedziałi mi że to był tylko wyjazd. I przeprasza jak gadała jakieś głupoty. I że bardzo przypominam Zayn'a z 1 D i że nawet mam tak na imie to jej powoedziałem że to ja. Potem było już normalnie. To znaczy ja potem już głównie gadałem a on słuchała. Ja sie na prawde zakochałem, ale ją to chyba odstraszyło jak się dowiedziała że to ja jestem Zayn Malik. Ale jeszcze ją do siebie przekonam.
Po tym wyznaniu obaj położyliśmy się do łóżka. Ja jeszcze tylko napisałem sms'a do Emili
" Dziękuje ze cudowne spotkanie, mam nadzieje że to nie ostatnie" a co ona odpisała
" Nie sądziłam że napiszesz do takiej kretynki którą nie poznała że Ty jesteś Louis Tomlinson z One Direction. Bardzo mi wstyst ;/"  a ja
" To było urocze XoXo co powiedz na kolację jutro ?"  a ona
" Z przyjemnością, przyjdz o 18 XoXo "
Potem zasnąłem bardzoo szczęśliwy. Może to dziewczyna mojego życia ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja Wam się podoba ???
Komentujcie bo wtedy wiem że ktoś to czyta ;-)

2 komentarze:

  1. super !
    czekam na następny rozdział.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to czytam i jest boski i nie przestawaj pisać tego bloga bo jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!;);););). ; O

    OdpowiedzUsuń