środa, 8 sierpnia 2012

♫ TENTH ♫

Rano to znaczy dla mnie 6 godzina to jeszcze noc, zostałem nieprzyjemnie obudzony. Mianowicie dostałem w głowę szklaną  butelką od frugo która uderzyła o moje czoło. Oczywiście winę za ten karygodny czyn ponosiła moja ukochana siostrzyczka, której dupy nie chciało się podnieść aby mnie spokojnie i z czułością obudzić dlatego jebnęła tą pieprzoną butelką przez którą mam siniaka. Kiedy się ogarnąłem podszedłem do niej i spytałem o co chodzi. Głupek odpowiedział mi że gadała z Ed'em i zostajemy tu przez najbliższe 5 dni. W sumie bardzo się cieszyłem bo Ateny to cudowne miasto. Kocham takie stare klimaty. A te wszystkie mity to w sumie ciekawe rzeczy. Postanowiłam zwiedzić okolicę. Szybko się umyłem i ubrałem a kiedy wyszedłem przez busa zobaczyłem Zayn'a
[L]- a co ty tu stary robisz ?
[Z]- nie mogę spać wciąż myślę o tej lasce
[L]- chodź się przejdziemy, i..... sam nie wiem co mam ci powiedzieć
[Z]- dobra nie kombinuj tylko chodzi
Szliśmy jakimiś wąskimi uliczkami. Udało nam si wyjść nawet na rynek. Wtedy zauważyliśmy ogromną fontannę.
[L]- dawaj po życzeniu
[Z]- wierzysz w takie cuda
[L]- co szkodzi spróbować ?
[Z]- dobra
Obaj wyjeliśmy po jednym funcie i wrzuciliśmy do wody wypowiadając życzenie. Moim było poznanie jakiejś pięknej brunetki dostrzegającej prawdziwe wnętrze człowiek. Oczywiście Zayn pewnie chciał spotkać jeszcze czerwonowłosą piękność. Patrzyliśmy się na monety jak zahipnotyzowani.
[Z]- j dobra gdzie teraz
[L]- nie wiem, co proponujesz ?
[Z]- kawa ?
[L]- spoko zobacz tak jest otwarta jakaś kawiarnia
[Z]- skąd wiesz że to kawiarnia nie mówisz po grecku ?
[L]- nie ale widzę obrazek
Już nic się potem nie odezwał tylko poszedł że mną w kierunku  kawiarni. Tam udało nam się porozumieć z kelnerką która mówiła po angielsku i zamówiliśmy sobie 2 mrożone kawy. Pogoda była rewelacyjna dlatego kawę popijaliśmy na zewnątrz. Obserwując greckie laski które okazał si bardzo ładne. Obserwując je rozprostowałem nogi i nie zauważyłem zbliżającej się kobiety które podknęła si o moje nogi, wylewając kawę na moją koszulkę .
[Kobieta]- przepraszam, bardzo przepraszam nie chciałam ale twoje nogi...a to tak on nie zrozumie po angielsku
[L]- zaraz zaraz ja świetnie rozumiem po angielsku, a po za tym nic się nie stało. To wszystko przez moje nogi, to ja przepraszam. Chodź odkupie Ci tę kawę
[K]- brytyjczyk ?
[L]- tak, skąd wiesz ?
[K]- po akcencie, macie taki śmieszny a za razem słodki
[L]- miło że ci się podoba, to co z tą kawą ?
[K]- teraz nie mogę bo spieszę się do pracy
[L]- a po pracy ?
[K]- zgoda, to tutaj o 19 ?
[L]- jasne
[K] -cholera obiecałam siostrze że się z nią spotkam
[L]- to przyjdź z nią a ja zobiorę kolegę co ty na to ?
[K]- zgoda to do 19 / pomachała i odeszła
A ja wtedy uświadomiłem sobie że nawet nie spytałem jej o imię czy numer telefonu. Do końca dnia nie mogłem przestać myśleć o tajemniczej dziewczynie. O 18 zacząłem się szykować i uświadomiłem Zayn'owi że idzie ze mną. Założyłem ciuchy które przyszykowała mi Viki bo ta gówniara ma dobry gust. I pozwoliłem się jej pomalować, aby nie było widać siniaka. O 19 czekałem na dziewczyny i kiedy je zobaczyłem nie mogłem uwierzyć własnym oczom.
-----------------------------------------------------------------------------------
Wiem miał być dłuższy, ale musiał urwać w tym miejscu.
Mówcie czy Wam się podoba czy nie. ;)

3 komentarze:

  1. Swietny rozdziaal <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jak zawsze z resztą !!!
    Nie moge się doczekać nowego !
    Mam nadzieję że nie będę musiała długo czekać ! :)

    OdpowiedzUsuń