niedziela, 17 czerwca 2012

♫ FIFTH ♫

HARRY 


Dzisiaj była szybka pobudka o 8;00 bo musimy zrobić próbę przed koncertem który mamy o 20;30. Pierwszy wstał Zayn potem Liam, Niall, Louis a na końcu ja nie licząc dziewczyn. Bo ona zawsze wstają po nas, a dzisiaj idą z znowu razem z nam na próbę wiec też późno wrócą. Wkurwiłem się na Alex za to co zrobiła Viki, niby najlepszej przyjaciółce. Ne mogę uwierzyć że kiedyś wolałem Alex niż Vikuś.
Poszedłem do łazienki umyć się i brać a gdy wyszedłem zobaczyłem dziewczyny siedzące i gadające w naszej "kuchni" z chłopakami. Tz. Viki z nimi gadała z Alex tylko się patrzyła. Podszedłem do nich.
[H]- hej baby / i pocałowałem Viki w policzek
[V]- hejka / i słodko się uśmichnełam
[H]- cześć Alex
[A]- dzień dobry / spojrzała się jedynie na mnie i lekko uśmiechneła
[L]- ja dzisiaj spóźnię się na próbę
[Z]- jadę z Wami
[N]- ale o co chodzi ?
[Z]- przez moja jebnietą siostrę będzie trzeba wsadzić nogę Viki w gips dlatego jedziemy razem do szpitala a potem po kule i na osłodę dnia na lody do Grycana
[H]- ja jadę z Wami
[Li]- ja tak samo
[V]- ej chłopaki ja dam rade no nic takiego / i przytuliła nas
[Li]- i tak jedziemy z tobą
[V]- a co z próbą?  ja mogę na prawdę pojechać sama albo z Alex
[A]- jasne ja z nią pojadę
[Z]- ty trzymaj się z niej z daleka
Po ty słowach wstała i poszła do łazienki
[V]- chłopaki przestańcie się już na niej tak wyżywać co było minęło
[H]- nie oddamy Cię w jej ręcę  /  przytuliłem ją
[N]- ale odpuście jej trochę
[Li]- okey nie można cały czas jej tego wypominać
Wtedy wyszła z łazienki ubrana w  http://stylistki.pl/p-174155/
[L]- teraz ty idź się myć / i pokazał gestem na Viki
[H]- ja Ci pomogę / i wziąłem ją na ręce
Potem gadaliśmy z chłopakami na temat koncertu a Niall i Alex siedzieli u niej na łóżku i szeptali sobie coś . Fajna była by z nich para. Potem wyszła Viki pięknie ubrana jak zwykle http://stylistki.pl/rockowo-angielski-set-174251/ w jednym bucie.
[Li]- dobra jak wszyscy gotowi to jedziemy do lekarza.
Wpakowaliśmy się do samochodu a urocza dwója ( Alex i Niall ) zostali w busie
Całe to zakładanie gipsu trwało około 20 min. Gdy zobaczyłem na jej nodze fioletowy gips to wybuchłem śmiechem tak jak reszta
[Z]- czemu fiolet ?
[L]- spytaj się Viki uparła się na fiolet  ( wiedział gdyż był razem z nią przy zakładaniu )
[V]- to mój ulubiony kolor / i wystawiła nam język
[Li]- dobra kolorek uroczy, a teraz jedziemy po kule które jak mniemam będą również fioletowe
[V]- oczywiście
Po zakupach fioletowych kul Viki mogła prawie sama chodzić i wybraliśmy się na lody. Kilka dziewczyn prosiło nas o zdjęcia i autografy na początku nie robiło nam to dużego problemu dlatego godziliśmy się ale potem fanek zaczęło dużo przybywać dlatego szybko się zmyliśmy na koncert. Gdy dotarliśmy na miejsce była godzina 19;00 zabawa w przebieranki i lekki make-up zajęła nam trochę czasu bo dopiero o 20;20 mieliśmy czas wolny. Chłopcy poszli za kulisy za ja zostałem z Viki
[H]- jak noga ?
[V]- już lepiej , ty nie zajmuj się mną tylko koncertem który zaczyna się za 10 minut / gdy wypowiadała te słowa jej piękne oczy całe błyszczały
[H]- koncert koncertem ale ty jesteś ważniejsza / i podszedłem do niej bliżej
[V]- to słodkie / przytuliła mnie
[H]- wiesz, am , chciałem Ci coś powiedzieć bo ja...........
[Ed]- Harry biegiem na scenę, a Ciebie Viki zapraszam za kulisy
[H i V]- jasne już / i wybuchliśmy śmiechem
Boże i znowu coś czemu po prostu nie mogę powiedzieć jej że mi się podoba. Dobra teraz pełne skupienie na koncercie. Razem z chłopakami daliśmy rewelacyjny koncert trwał aż do 00;30. Gdy zeszliśmy ze sceny dziewczyny znowu spały.
[Li] - to kto tym razem ?
[L]- dobra ja biorę Viki
[Z]- ok to ja Alex
[H]- jakie to słodkie każdy swoja siostrzyczkę
Wróciliśmy do busa i wszyscy położyliśmy się spać
=======================================================
Albo ja się wypaliłam albo nikt nie zagląda bo mało komentarzy. Bardzo proszę KAŻDEGO czytającego o komentarz negatywny lub pozytywny ale szczery. To znaczy dla mnie bardzo wiele wiem ze ktoś to czyta, i że moja praca nie idzie na marne. Następny rozdział będzie w niedziele ponieważ jutro wyjeżdźam na wycieczkę i wracam dopiero w sobotę ;->


10 komentarzy:

  1. Świetny rozdzialik . :) Szkoda mi Alex, tak się na niej wyżywali . :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział ;D
    Ciekawa jestem jak to wszystko potoczy się dalej. Czy Harry powie Viki, że mu cię podoba? Czy Niall i Alex będą razem? Twoje opowiadanie jest naprawdę bardzo ciekawe ;P
    Czekam na nowy rozdział ;) I życzę przypływu weny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ;) lubię Twoje opowiadanie ! a można wiedziec kiedy do akcji wkroczy reszta postaci ? ;D juz sie nie moge doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opowiadanie! Mi bardzo się podoba. Chciałabym byś pisała częściej nowe rozdziały! I proszę o więcej notek z Alex :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, szkoda, że taki krótki, ale długo musiałam się naczekać, aż dodasz. Wcale nie piszesz źle. Jak ja pisałam to było chyba z 1000000000 razy gorzej ; p ; ******

    __Marysia__

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj następny rozdział bo SUPER piszesz, no! Bardzo polubiłam Vicki... No, cóż... W końcu mam takie samo imię i jestem WIELKĄ fanką naszego Boo Bear' a!!!! Dawaj następny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy nastepny rozdziaaal ? ? ♥ swietnyy jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twój blog jest super !!!!

    OdpowiedzUsuń